De reis - Reisverslag uit Riga, Letland van Judith Dorst - WaarBenJij.nu De reis - Reisverslag uit Riga, Letland van Judith Dorst - WaarBenJij.nu

De reis

Blijf op de hoogte en volg Judith

16 Juli 2014 | Letland, Riga

Met m'n diploma op zak, 45 cakes verder en mijn koffers van 32 kilo per stuk ingepakt ben ik op weg gegaan. Vanaf Eindhoven gevlogen naar Riga en veilig geland!!! Met m'n koffers volgeladen in de auto van Lysette naar het appartement om te koken. Dus eerst nog even langs de winkels geweest om boodschappen te doen. Na het eten nog even de straat uitgelopen om wat lekkers te halen(winkels zijn heerlijk dichtbij!). Eigenlijk een heerlijk zomer gevoel, met allemaal leuke meiden/vrouwen die werken voor Freedom61 in een huis!!! Morgen gaan we naar valdermerpils, om te werken aan de afkickkliniek voor de vrouwen. Daar blijven we tot het weekend! Een goed begin!!!

Mijn adres is:
Judith Dorst
Matīsa iela 40/42- Apt. 47
LV-1009
Riga, Latvia

Tot de volgende keer!

• 17 Juli 2014 - 06:57

Elianne:

Fijn dat de reis goed is gegaan!

• 17 Juli 2014 - 10:34

Petra:

Hoi Juud,

Goed om te lezen zeg, succes en het belangrijkste Godszegen voor het werk wat je gaat doen.
    Ik mail je nog persoonlijk binnenkort.

Liefs Petra