Nog 55 dagen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Judith Dorst - WaarBenJij.nu Nog 55 dagen - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Judith Dorst - WaarBenJij.nu

Nog 55 dagen

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Judith

22 December 2012 | Nederland, Zwijndrecht

Nog 55 dagen en dan is het zover!! Dan vlieg ik naar Oekraïne om bij Jeremiah's Hope te gaan helpen in het Rescue-Shelter.

Voor diegene die nog niet weten wat ik ga doen, hier een korte uitleg.
In het Rescue-Shelter worden kinderen gebracht door Social Service, waarvan de thuissituatie zeer slecht is. Ze hebben meestal te maken met geldgebrek door alcohol of drugs of ze worden mishandeld, hebben geen ouders meer en zwerven op straat. Ze worden daar dan opgevangen en dan wordt er gekeken wat er gedaan kan worden om die kinderen te helpen.
Ik ga daar mijn scriptie schrijven over het voeden van de kinderen met een beperkt budget.

Ik heb er enorm veel zin in en zie er heel erg naar uit! Ik ben nog de laatste dingetjes aan het regelen. Zoals vaccinaties halen, studiefinanciering omzetten, beurzen aanvragen en heel veel werken. Ook ben ik bezig met het leren van de Russische taal!

Als je me wilt volgen dan moet je je even aanmelden en dan krijg je vanzelf een mail als ik weer iets geschreven heb.

Groetjes