Spannend!! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Judith Dorst - WaarBenJij.nu Spannend!! - Reisverslag uit Zwijndrecht, Nederland van Judith Dorst - WaarBenJij.nu

Spannend!!

Blijf op de hoogte en volg Judith

13 Februari 2013 | Nederland, Zwijndrecht

Na 4 keer in en uitpakken staan mijn tassen nu eindelijk gepakt en klaar om te gaan. Maar ik moet nog even wachten voordat het zover is.
Afgelopen dagen heb ik veel dingen voor ´het laatst´ gedaan. En veel mensen ´voor het laatst´ gezien. Best wel raar. Je leeft toe naar de datum dat je weg gaat maar er zit een soort zwart gat achter die datum. Gelukkig weet ik wel waar ik terecht kom maar ik weet niet precies wat er gaat gebeuren en veel mensen die daar zijn zal ik nog niet kennen. Dus nu 15 februari steeds dichterbij komt is wordt het toch wel spannend en komt het zwarte gat steeds dichterbij.
Maar dat neemt niet weg dat ik er heel erg veel zin in heb!! Ik kan daar heel veel gaan betekenen. Met het schrijven van mijn scriptie en ook met mijn aanwezigheid daar kan ik heel veel doen. We zullen moeten afwachten hoe het zal zijn en wat er gebeuren gaat, maar dat zal goed komen!

Ik kan jullie nu nog niet zo veel vertellen natuurlijk. Maar ik probeer zo af en toe wel wat van mij te laten horen :)
Voor diegene die mij heel erg gaan missen:) (en alle anderen) hier onder mijn adres waar ik verblijf:
30a Ulitsa Mira
c. Kolentsi
Ivankivsky Region
Kievskaya Oblast
UKRAINE 07202

Ik hoop over 1 a 2 weken weer wat van me te laten horen.
Tot ziens allemaal!

  • 13 Februari 2013 - 15:38

    Angela:

    Hey Juud,

    Leuk dit!

    Ik ga je zeker volgen!!!

    Veel succes nog de komende dagen!!!

    X Angela

  • 13 Februari 2013 - 15:46

    Bert Geleijnse:

    Hallo Judith

    Heel goed idee, Je snapt wel dat ik elke avond naar mijn computer snel om te zien of er nieuws van jou is.
    We wensen jou een prima reis en een heel succesvol verblijf daar.
    Dikke zoen van Corrie en Bert

  • 13 Februari 2013 - 16:01

    SanHilJoJel:

    Hey nichtje,
    Heel veel succes daar en we lezen graag je belevenissen! En weet: God schijnt altijd genoeg licht op je pad om de volgende stap te kunnen zetten! Liefs, je familie uut Iesselmuu'n.

  • 13 Februari 2013 - 16:38

    Do:

    Veel plezier Juul, geniet van de tijd daar zodat je later vol trots kunt terug kijken op deze ervaring,! Liefs, do

  • 13 Februari 2013 - 16:39

    Do:

    Mijn woordenboek kent Juud niet haha

  • 13 Februari 2013 - 16:51

    Anja:

    Hey Judith,
    een hele goede reis en een goede tijd gewenst...spannend maar geweldig! groetjes de kestings

  • 13 Februari 2013 - 18:13

    :

    Hey Juud!

    Geweldig! Ik wens je daar veel succes met alles en een goede tijd. Geniet ervan!
    Nu kan ik eens een blog volgen ipv er een maken ;)

    xx
    Albertineke

  • 13 Februari 2013 - 18:26

    Esther:

    Juud!

    Heel veel succes daar!
    Ik ga je zeker volgen,
    Liefs

  • 14 Februari 2013 - 08:43

    Anneke:

    Leuk om je te volgen. Veel succes en plezier en zegen op je werk daar!
    Doei Judith!!!!

  • 14 Februari 2013 - 20:16

    J. Breman:

    Dag Judith,

    Het is al leuk om je verslag te lezen, terwijl je nog niet eens weg bent. Kun je nagaan wat het straks gaat worden!
    ga met God!
    ds. Jan.

  • 14 Februari 2013 - 20:52

    Petra:

    Dag Juud,

    Een hele goeie reis en tijd in de oekraine. Ik ga je volgen.
    Liefs Petra

  • 14 Februari 2013 - 22:35

    Arlan En Marieke:

    Hoi Judith!

    Een hele goede reistoegewenst hoor!
    We leven hier met je mee! En hopen van tijd
    Tot tijd van je horen! Heel veel groetjes van ons.

  • 16 Februari 2013 - 16:50

    Lieneke:

    Ik vind het heel stoer dat je helemaal in je 1-tje zo ver weggaat.
    Veel succes met dit avontuur.
    Ik ga je blog zeker volgen dus schrijven maar!!!

  • 17 Februari 2013 - 14:45

    Kees Platteel:

    Ha Judith,

    Dank voor je mail met link naar deze waarbenjij-site. Inmiddels ben je aangekomen, bedoel uiteraard je reisdoel, haha....

    We zijn erg benieuwd hoe het met je gaat en wat je allemaal gaat doen en meemaken. Wij gaan je zeker vorlgen.

    Veel succes daar.

    Groet Kees en Heleen Platteel

  • 19 Februari 2013 - 14:19

    Wilma Lommers:

    Zdractwoejtje,
    Al veel Russisch gesproken en gehoord?
    Zet hem op hé . maak me niet te schande daar.
    Geintje, ik heb alle vertrouwen in je.
    Veel plezier en waar nodig: sterkte!
    PRIEBET Wilma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwijndrecht

Judith

Actief sinds 20 Dec. 2012
Verslag gelezen: 886
Totaal aantal bezoekers 18801

Voorgaande reizen:

16 Juli 2014 - 01 Oktober 2014

Werken bij stichting Freedom 61 in Riga

15 Februari 2013 - 22 Juli 2013

Van Nederland naar Oekraine

Landen bezocht: